Den dobra a druhé šance. Charitní obchod Dobrodruhá oslaví první narozeniny
12. června 2019 Aktuality

Den dobra a druhé šance. Charitní obchod Dobrodruhá oslaví první narozeniny

Olomouc – Prodejna Dobrodruhá s originálními výrobky z chráněných dílen a firem podporujících dobrou věc oslaví ve středu 19. června rok svého trvání. Buďte u toho s námi! Program oslav s názvem Den dobra a druhé šance startuje krátce před polednem na Dolním náměstí módní přehlídkou s ekologicky udržitelnými modely a tanečním vystoupením souboru Khale Jakha. Kolemjdoucím zpestří středeční odpoledne nabídka tvořivých činností zaměřených na udržitelnost a kreativitu. V odpoledních hodinách program pokračuje hudebním vystoupením přímo v prodejně Dobrodruhá.

Oslava prvního výročí se ponese v duchu druhých šancí a udržitelnosti. „Od 11:00 do 16:00 budou mít účastníci akce na Dolním náměstí příležitost vyrobit si vlastní keramický výtvor či malováním oživit hrníček z druhé ruky, navštívit mobilní prodejnu s výrobky z charitního obchůdku či knižní trh s knihami z druhé ruky,“ vypočítává Filip Holík, vedoucí Centra materiální pomoci Charity Olomouc. Studenti Střední školy ART ECON Prostějov připravili přehlídku modelů z recyklovaných materiálů a oděvů z druhé ruky z prodejny Dobrodruhá. K oslavám se přidala olomoucká kavárna Café na cucky, která srdečně zve na fairtradovou kávu a Potravinová banka Olomouckého kraje.

Oblíbený SWAP koutek s možností výměny oblečení, včetně tomboly s originálními kousky s ekologickým nebo charitativním přesahem z obchůdku, přivítá návštěvníky v odpoledních hodinách od 17:00 do 21:00 v prostorách Dobrodruhá a bistra Bistrá kráva. "Při ochutnávce arcibiskupských vín se hosté mohou těšit na bohatý hudební program v podání Natálie Rotterové, účastnice letošního ročníku The Voice, Jakuba Čermáka a Sevap company," přibližuje Filip Holík.

Dobrodruhá je originálním obchůdkem Charity Olomouc, jejímž krédem je přinášet lidem i věcem druhou šanci. Kromě zboží z chráněných dílen a druhé ruky nabízí prodejna lidem s duševním onemocněním možnost nácviku profesních dovedností za účelem získání základních pracovních návyků, jako je tempo, pracovní zátěž, samostatnost. Při výběru svého sortimentu upřednostňuje kvalitu, jedinečnost a značku, což v praxi znamená tzv. „dobrý původ“ věci. Prodejnu Dobrodruhá navrhla a v rámci sponzorského daru i vybavila globální společnost Eyelevel, která spolupracuje s nezvučnějšími značkami světa, mezi které patří například Nike, Adidas, Calvin Klein, Starbucks a další.

Mgr. Eva Štefková

pracovník tiskového oddělení
Tel.: 734 435 075 E-mail: _km%C~bg8hHmO1.7~bGkO1p